Luxusný kôš s baldachýnom MACKO 322Romantický kôš s baldachýnom 304KAM za KRASOU

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Cena 559,00 € (16 840,43 Sk)
Cena 459,00 € (13 827,83 Sk)

TOVAR V AKCII

Cena 299,00 € (9 007,67 Sk)
Cena 379,00 € (11 417,75 Sk)
Cena 559,00 € (16 840,43 Sk)

KONTAKTY

Kočíky Smejko
Drietoma
91303 Trenčín
tel: +421908236717
napíšte nám
IČO: 41788320
Kočíky Smejko - sme internetový obchod

OBCHODNÉ PODMIENKY » Reklamácia a záruky
Reklamácia a záruky

4. Reklamácie a záruky
Na dodávaný tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov od predaja výrobku. Záruka sa vzťahuje na všetky vady výrobku (vady materiálu, konštrukcie, výroby). Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené opotrebovaním výrobku používaním, praním alebo neodborným čistením. V prípade reklamácie kupujúci zašle výrobok na adresu predávajúceho doporučenou poistenou zásielkou s popisom závady a kópiou dokladu. Predávajúci má 30 dňovú lehotu na odstránenie závady, výmenu výrobku alebo vrátenie peňazí.
Reklamovať môžete každý tovar, ktorý
je v záručnej dobe a bol zakúpený na www.kocikysmejko.sk

S reklamáciou tovaru neváhajte a tovar reklamujte hneď ako zistíte jeho vadu.

Postup uplatnenia reklamácie tovaru zakúpeného prostredníctvom www.kocikysmejko.sk je nasledovný.

Nasledujúce kroky sú zostavené tak, aby bolo možné realizovať reklamačný proces v každej situácii a za každých podmienok. Preštudujte si ich a kontaktujte nás ešte pred tým ako začnete konať. Je pravdepodobné, že sa nám po vzájomnej dohode podarí niektoré kroky spojiť alebo skrátiť tak, aby bol proces vybavenia Vašej reklamácie čo najrýchlejší a viedol k Vašej spokojnosti. Naším cieľom sú spokojní zákazníci, ktorí sa budú k nám radi vracať a nakupovať.

1. Vyplňte a  doručte nám reklamačný formulár.

Formulár nájdete tu. Riadne vyplnený formulár zašlite v prílohe e-mailu na adresu kocikysmejko@gmail.com alebo ho doručte (poštou, kuriérom alebo osobne) na adresu prevádzky našej spoločnosti. Adresu sídla prevádzky nájdete v kontaktoch.

Nezabudnite podrobne popísať závadu na tovare. Táto informácia nám umožní zvoliť najrýchlejší postup pre vybavenie Vašej reklamácie.

2. Naši pracovníci Vás budú obratom (v termíne do 1 pracovného dňa od obdržania reklamačného formulára) kontaktovať (prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky) a upresnia Vám ďalší postup ohľadne reklamácie.

3. Podľa inštrukcií, zašlete (alebo doručíte osobne) reklamovaný tovar spolu s príslušenstvom, dokumentáciou do sídla spoločnosti.

Náklady na dopravu reklamovaného tovaru do sídla spoločnosti hradí zákazník.

Ďeň doručenia reklamovaného tovaru bude pokladaný za deň začatia reklamačného procesu o čom Vám bude vydaný (osobne, poštou alebo e-mailom) doklad v podobe potvrdenej kópie reklamačného formulára.

Potvrdený reklamačný formulár, Vám bude slúžiť na opätovné vyzdvihnutie reklamovaného tovaru po ukončení reklamačného procesu.

4. Po doručení reklamovaného tovaru, rozhodneme o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní.

O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie (osobne, telefonicky alebo e-mailom).

Na základe vzájomnej dohody si prídete reklamovaný tovar alebo "náhradné plnenie", vyzdvihnúť do sídla spoločnosti alebo Vám ho zašleme na dohodnutú adresu. Zároveň Vám bude doručený alebo odovzdaný aj záverečný reklamačný protokol.

Náklady na opätovné doručenie tovaru zákazníkovi hradí predajca.