Luxusný kôš s baldachýnom MACKO 322Romantický kôš s baldachýnom 304KAM za KRASOU

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Cena 559,00 € (16 840,43 Sk)
Cena 459,00 € (13 827,83 Sk)
Cena 349,00 € (10 513,97 Sk)

TOVAR V AKCII

Cena 379,00 € (11 417,75 Sk)
Cena 559,00 € (16 840,43 Sk)
Cena 439,00 € (13 225,31 Sk)

KONTAKTY

Kočíky Smejko
Drietoma
91303 Trenčín
tel: +421908236717
napíšte nám
IČO: 41788320
Kočíky Smejko - sme internetový obchod

» Dodacie podmienky
Dodacie podmienky

3. Dodacie podmienky
Kupujúcim
potvrdenáobjednávka je obvykle vybavená a zrealizovaná do 7 pracovných dní od potvrdenia. Vo výnimočných prípadoch (nedostatok na sklade) sa môže predĺžiť na 28 dní. Kupujúci má právo stornovať objednávku v čase medzi vystavením objednávky a jej potvrdením zo strany predávajúceho. V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci si vyhradzuje právo stornovať potvrdenú objednávku v odôvodnených prípadoch a to hlavne: objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť - chybný kontakt na objednávateľa alebo tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa pre daný tovar. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na uvedené miesto.

3.1. Dovoz tovaru

Kupujúci si môže vybrať z dvoch možností platby za tovar - zaslanie predfaktúry, alebo dobierka. Pri spôsobe využitia predfaktúry bude tovar kupujúcemu zaslaný až po uhradení príslušnej sumy za tovar na účet predávajúceho. Pri spôsobe dobierka bude platba za tovar realizovaná priamo pri preberaní tovaru kupujúcim od kuriéra.  Dovoz tovaru je realizovaný  priamo do vašich rúk kuriérskou spoločnosťou. Doba dodania je 1-4 týždne, táto doba záleží od dostuposti tovaru na sklade.

Poplatok za prepravu je 5 alebo 10 Eur podla výberu prepravy.

3.2. Reklamácia na dodávku tovaru

Tovar skontrolujte ihneď po jeho prebratí od pracovníka našej spoločnosti alebo od pracovníka  doručovateľskej služby.

Pokiaľ zistíte že je zásielka resp. tovar poškodený, nepreberajte ho. S pracovníkom našej spoločnosti  alebo doručovateľskej služby spíšte protokol a nechajte si ho potvrdiť. V prípade možnosti vyhotovte aj fotografie poškodenej zásielky alebo tovaru.

V čo možno najkratšom termíne nás kontaktujte.

Kópiu protokolu ktorý ste spísali nám zašlite e-mailom alebo poštou do sídla našej spoločnosti.

Naši pracovníci s Vami dohodnú ďalší postup tak, aby sme Vám mohli v čo možno najkratšom termíne poslať nový tovar (závisí od dostupnosti tovaru na sklade resp. u našich dodávateľov).

Pokiaľ ste zásielku prebrali a po jej rozbalení zistíte že tovar je fyzicky poškodený, neúplný alebo očividne nezodpovedá tomu čo ste si objednali,kontaktujte nás okamžite po tomto zistení.

Následne nám zásielku doručte späť do sídla našej spoločnosti vrátane originálneho obalu a to formou poistenej zásielky alebo osobne. Spolu so zásielkou nám doručte aj stručný popis závady zásielky.

Naše spoločnosť  sa v prípade oprávnenej reklamácie zaväzuje zjednať nápravu v čo možno najkratšom čase (najneskôr do 7 pracovných dní od spätného doručenia zásielky) (záleží od dostupnosti tovaru na sklade alebo u našich dodávateľov) a to zaslaním nového objednaného tovaru alebo vrátením ceny reklamovanej zásielky.

V prípade oprávnenej reklamácie zásielky budú náklady na spätné doručenie tovaru zákazníkovi preplatené. Opätovné doručenie tovaru hradí v tomto prípade dodávateľ.

V záujme vzájomného predídenia komplikáciám a nedorozumeniam pri reklamácii si prosím preštudujte aj reklamačné a záručné podmienky.